2012. július 23., hétfő

piece of PIZZA

Egyik nap elmentünk pizzázni és gondoltam a kamerámat nem hagyom otthon ugyhogy csináltam pár lényegtelen képet de nekem ez akkor is stilus. Tehát itt vagyok Jerseybe és minden nagyon jó. Kezdem érezni, hogy jól érzem magam. Sokat vagyok a családommal és ez nagyon sokat jelent nekem. Tudom kik azok akik valóban fontosak nekem és bármit megtennének nekem, hogy jól érezzem magam és hogy jó legyen nekem. Megtanultam, hogy a szavak nem fontosak ilyen módon csakis a tettek. Ki mit tesz megérted. És most magamról is beszélek. Nekem is ki kell mutatnom azt akit szeretek. Az élet gyönyörű persze vannak problémák de azokat megtudjuk oldani. Nagyon remélem mindenkinek jól telik a nyara én még nagyon benne vagyok és élvezem minden egyes percét. Az élet rövid, használuk ki:) Jóéjt







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése